תפריט סגור

צילום קווי ביוב

מזמינים צילום קווי ביוב ועושים סוף לתקלות הביוב!

הביוב שלנו מורכב מהמון צינורות המשנעים את הפסולת שלנו למתקני טיהור על ידי כוח הכבידה וללא מגע יד אדם, מה שמקשה על היכולת להבין מה בדיוק התקלה שהתרחשה בביוב. הפתרון הטוב ביותר הוא לבצע צילום קווי ביוב על ידי מצלמות מיוחדות ורובוטים שונים, כך שהפתרון שיתקבל יהיה הנכון והמקיף ביותר! הדירה שלך סובלת מסתימות תכופות? הצילום יעניק לך את התמונה המלאה על מצב הביוב בביתך / בעסק שלך וישים סוף לתקלות.

צילום קווי ביוב 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין שירות צילום קווי ביוב במחיר אטרקטיבי החל מ 800 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין מגוון שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת צילום קווי ביוב חייגו: 050-830-3889

צילום קווי ביוב

מה זה אומר צילום קווי ביוב?

קווי הביוב קבורים עמוק באדמה, מבלי יכולת ממשית להגיע אליהם ולהבין מהי התקלה. בלעדי הצילום, איש המקצוע יכול אך ורק להניח הנחות לגבי התקלה שגרמה לסתימה או להצפה. צילום צנרת ביוב מאפשר למפעיל לראות בבירור את התקלה ולפעול לתקן אותה באמצעות ציוד רלוונטי. צילום קווי ביוב גם חוסך שבירה של רצפות וקירות מכיוון שכל מה שצריך הוא פתח ביוב אחד, דרכו יכנסו המצלמות והרובוטים ויצלמו את כל קו הביוב.

כיצד מתבצע צילום קווי ביוב?

בדרך כלל הדרישה לצילום קווי ביוב מגיעה בעקבות תקלת ביוב כמו הצפה או סתימה. לכן הדבר הראשון שאינסטלטור טוב יעשה הוא לשאוב את הנוזלים השונים ולרוקן את צנרת הביוב מפסולת. לאחר שקו הביוב יבש, המפעיל יחבר מצלמה לרובוט קטן ויכניס אותו לצנרת הביוב. מהצד השני של הרובוט מחובר מוניטור באיכות HD שכל הזמן משדר למפעיל את התמונה אותה הרובוט קולט וכך מלמד אותו על המצב של קו הביוב בביתך. לאחר שהמפעיל איתר את התקלה, הוא יחלץ את הביוב ויתחיל לעבוד על תיקון התקלה. חשוב לשכור קבלן ביוב או אינסטלטור מנוסה שיבצעו צילום קווי ביוב מקצועי כדי לא לגרום לנזקים לרצפות, קירות ולמערכת הביוב עצמה.

מדוע כדאי לך להזמין שירותי צילום קווי ביוב?

מעבר לטיפול בתקלות ביוב, צילום של קווי ביוב יכול לעזור לך במגוון רחב של דברים אחרים כגון:

  • תביעות ביטוח במקרים של הצפות ותקלות מורכבות במערכות המים
  • בדיקת נכס לפני רכישה או מכירה כדי להעריך טוב יותר את מצב הצנרת והאפשרות לשיפוץ
  • קבלת טופס 4 לאישור מגורים

צילום קווי ביוב יחסוך לך זמן ואולי עבודת אינסטלציה מורכבת ויקרה שתגיע בגלל צנרת לקויה ולכן אנחנו ממליצים על הזמנת צילום קו ביוב במקרה של כל אחד מהסעיפים מעלה.

אילו תקלות ניתן לגלות באמצעות צילום קווי ביוב?

היתרון המשמעותי ביותר של צילום קווי ביוב בא לביטוי באיתור הסיבה המדויקת שגרמה לתקלת הביוב בביתך או בעסק שלך, מה שמאפשר לך לחסוך זמן עבודה יקר וטיפול בדיוק בבעיה מבלי להניח הנחות שלעיתים עלולות לגרום לך להוציא כספים מיותרים.
דוגמאות לתקלות נפוצות שמתגלות לאחר צילום קווי ביוב:

  • חדירת שורשים לקווי הביוב
  • קריסת קווי ביוב
  • מחברים לא תקניים
  • שיפועים לא תקניים
  • צנרת בקוטר לא תקני
  • התקנה רשלנית
  • שברים וסדקים בקווי הביוב

כמה עולה צילום קווי ביוב?

המחירים בשוק נעים בטווחים רחבים מכיוון שעלות השירות נגזרת מאיכות הציוד של המפעיל וכמובן מהניסיון שלו. הצעת המחיר של פורטל אינסטלטורס מורכבת ממספר קווי הביוב שעל המפעיל לצלם, אורך וקוטר קווי הביוב, זמן ביצוע הצילום (ימי חול, לילות, שבתות או חגים) והאם נדרשת שאיבת ביוב או הצפה לפני החדרת המצלמה. יחד עם זאת, כל האינסטלטורים בפורטל אינסטלטורס מחזיקים בציוד החדשני ביותר ומנוסים מאוד בצילום קווי ביוב כך שכאשר הם יגיעו אליך, הם יגשו מיד לעבודה ויחסכו לך המון זמן עבודה יקר ולא מעט כסף לכן העבודה שלנו תהיה האיכותית והמשתלמת ביותר!

אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר לייעוץ ללא התחייבות ולקבלת הצעת מחיר לצילום קווי ביוב בביתך או בעסק שלך. אצלנו תקבלו שירות מקצועי ומחיר אטרקטיבי במיוחד.

להזמנת צילום קווי ביוב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן